هتل درویشی مشهد، پایان نگرانی های محل اقامت در مشهد



 تصمیم  سفر به مشهد گرفته اید ولی هنوز محل اقامت خود را مشخص نکرده اید. نگران محل اقامت خود در مشهد هستید؟ از دوست و آشنا می پرسید، به سایت های مختلف سر می زنید، همه جا را چک می کنید و یک نام از تمام زبان ها شنیده می شود. هتل درویشی مشهد. هتل درویشی از آن هتل هایی است که در این جستجوها نامش را به وفور خواهید دید و شنید. تمام آنها که فقط یک بار در این هتل ساکن بوده اند، توصیه رفتن به این هتل را به شما خواهند کرد. اما اگر تا کنون در این هتل ساکن نبوده اید با ما مطالب ما همراه باشید تا در تصمیم خود برای سفر به مشهد نگرانی محل اقامت نداشته باشید. 

در هتل درویشی به حرم نزدیک هستید

هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضا (ع) یعنی مهم ترین خیابان منتهی به حرم و در نزدیکی این بارگاه ملکوتی واقع شده است. و شما هر زمان دلتان خواست می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن خودتان را به حرم برسانید. کافی اراده کنید، ده دقیقه بعد در حرم خواهید بود. 

طراحی در هم تنیده سنتی و مدرن ایرانی با المان های عربی

در هتل درویشی مشهد با یک جاذبه دیدنی روبرو خواهید شد که قطعاً کمتر جایی پیدا خواهید کرد. این هتل دارای معماری نئوکلاسیک و ترکیبی از طرح های سنتی و طراحی های مدرن است که المان های عربی را نیز در خود جای داده است. این هتل تنها هتل آتریوم کشور است که لحظه ای آن را خالی از مهمان نخواهید دید. 

حضور خود را در هتل درویشی ماندگار کنید

جاذبه های بسیار این هتل سبب شده که افراد زیادی را در حال عکس گرفتن از خود در مکان های مختلف این هتل مشاهده کنید. شما نیز می توانید در مکان مورد علاقه تان در این هتل شیک عکس بگیرید و حضور خودتان را در هتلل مجلل درویشی مشهد ماندگار کنید. در هتل درویشی عکس بگیرید و در اینستای خود با هشتک هتل-مجلل-درویشی به اشتراک بگذارید. سایت هتل، عکس شما را معرفی می کند و بهترین عکس نیز هدیه خاصی از طرف این هتل دریافت خواهد کرد. 


از استقبال در فرودگاه تا ماساژ در مجموعه آبی هتل

خدماتی که در این هتل به شما ارائه می شود، متعدد و متنوع است. مطمئن باشید این تنوع خدمات شما را از این هتل راضی خواهد کرد. از همان هنگام ورود به فرودگاه مشهد،  ترنسفرهای هتل به استقبال شما خواهند آمد و شما را محترمانه تا محل اقامتتان همراهی خواهند کرد. این شروع ماجراست. خدماتی که پس از این خواهید دید شما را به یکی از مجلل ترین هتل های مشهد فرا خواهد خواند. این هتل دارای مجموعه ای آبی است که خدماتی تخصصی چون اسپا و ماساژ را برای مهمانانش فراهم کرده است. جکوزی، سونای خشک، سونای بخار، حمام ترکی، دوش های اختصاصی ماساژ، سالن بدنسازی این مجموعه را به یکی از بزرگترین مجموعه های آبی مشهد تبدیل کرده است. حضور بازیگران مشهور در این هتل خود نشان دهنده کیفیت بالای این هتل در نظر مسافران است. 

رستوران های متنوع و متعدد هتل درویشی

با اقامت در هتل درویشی نگران آشپزی و تهیه خورد و خوراک خود نباشید. 5 رستوران این هتل برای هر سلیقه ای غذایی آماده کرده است. طعم غذای عربی را در محیطی دلباز در رستوران مراکشی این هتل خواهید چشید. برای سرو غذاهای آسیایی به رستوران آتریوم وارد شوید. رستوران ارغوان در دو سالن برای صبحانه شما در نظر گرفته شده است. انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را در  باغ زیبای رستوران روف گاردن میل کنید. انواع کباب ها نیز در طبقه هفتم این هتل در رستوران باربیکیو با فضایی متفاوت و شیک منتظر شما هستند. هنوز هم می گویید چرا هتل درویشی؟!

این همه امکانات، چقدر هزینه؟

مثلی قدیمی است که می گوید هیچ ارزانی بی علت  و هیچ گرانی بی حکمت نیست. اگر راجع به گران بودن هزینه اقامت در این هتل مجلل شنیده اید، باید بدانید اگر چه هزینه بالایی را در این هتل می پردازید، در عوض از بهترین خدمات و با کیفیت ترین امکانات بهره مند خواهید شد. پس مطمئن باشید چیزی را از دست نخواهید داد. اگر هنگام تخفیفات  ویژه تصمیم به اقامت گرفته باشید، با هزینه مناسب تری می توانید ساکن این هتل شوید. 

رزرو آنلاین هتل های مشهد در سایت هتلو انجام میگیرد


Comments

Popular Posts